În decembrie 2006, un nou produs este lansat pe piaţă - Luxury Magazine - o revistă premium, cu un potenţial major în România, pentru moment fără competitor pe piaţă. Acoperă toate zonele importante de lux, însă este focusată clar pe clienţi, produse şi brand-uri high-class şi de lux. Aşa cum sloganul o spune: "Rich and Famous", publicaţia se adresează celor care trăiesc o viaţă luxuriantă.

Este vorba deci, despre aceşti oameni norocoşi şi despre lumea lor, şi totuşi nu se adresează numai lor. Nu se adresează celor ca Richard Branson, Bill Gates sau Roman Abramovici, ci celor care visează să ajungă ca şi ei. Este pentru cei care cred că "cerul este limita", tineri individualişti, ambiţioşi, fără griji financiare. Pentru cei care nu se întreabă cum vor face bani, ci pentru cei care nu ştiu cum să îi cheltuiască; pentru oameni independenţi, deschişi, aventurieri şi eleganţi.